14 Ekim 2013 Pazartesi

Avon Care Vücut Losyonu

Günaydın :) Bugün bayram erken kalkın çocuklar giyelim en güzel giysileriiii :P
Bayramınız mübarek olsun mutlu bayramlar :)
Malum henüz evde işler yoğun değil erkenden de kaldırdılar bende vakit kaybetmeden kaldığımız yerden devam edelim istedim. Yoksa bi kaç saate ben iptal :)
Avon Care Arı Sütü İçeren Vücut Losyonu
 
Kuru ciltliyseniz kesinlikle kullanmanız gereken bir ürün. Nemlendirmesi kış için kesinlikle süper.
Kokusu asla ve asla rahatsız edici değil, yumuşak bir kokusu var.
Fiyatı da genel de indirimde oluyor.
Geçen kıştan kalma olduğu için tam hatırlayamadım ancak 7-10 TL arası olmalı.
Bu kış aynı ürüne devam ediyorum ancak bitmek üzere olduğu için yenisini sipariş vereceğim kesinlikle!
Biliyorum çok az takipçim var kendi kendime konuşuyor gibi hissediyorum.. 
Beni takip edenlere de ayrıca teşekkürler
İyi bayramlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder