11 Ekim 2013 Cuma

Dudak Balm'larım

  
 Merhaba bu yazımda kullandığım dudak balmlarından bahsedeceğim. Çokça avon ürünüm var çünkü annem Avon temsilcisi.
Her zaman internete giremediğim için bugün birden fazla yazı girdim. Ailemin yanına geldim bayram için ve hepinize iyi bayramlar şimdiden :)
 
İki tane dudak balmım var. İlki Arı sütü özlü avon care marka, diğeri color trend.


Color Trend juicy Raspberry: Hafif güzel bir kokusu var yiyesim geliyor. Çok küçükkende bu üründen kullanmıştım kokusu bile aynı :)
Yaz ayı için daha uygun ancak benim işimi görüyor :) Fazla renk vermiyor.


Avon Care Arı sütü içeren dudak balmı. Şefaf ama sürdüğünüz zaman sizi rahatsız etmeyen gloss gibi dolgun durduruyor. SPF 15 içerdiği için yazın oldukça fazla kullandım bu yeni alınan :)

Okuduğunuz için çok teşekkürler beni izlemeyi unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder