24 Ekim 2013 Perşembe

Bitenler

Selam :)
Yeni yeni yazmaya başladım. Ancak uzun bir ara verdim bayramda ailemle ani bir kararla başka şehirleri gezdik. Şimdi okuduğum şehire geri döndüm yarın dersim olmadığı için bilgisayar başına geçtim . Neyse burası sizi sıktı işte bitenlerim:)


Bende bitirdiklerimi biritirdim ve yayınlamaya karar verdim.  

XO exotic deodorant: Güzel bir kokusu var ama deo olarak kullanmadm kıyafetlerime sıktım.
Niveo deodorant: Ter kokusunu kesinlikle önlüyor pudralı bir deo. Yenisini aldım alışverişle ilgili blog yazcacagım yakında.
Equal deo: Bunu da elbiselerime sıktım benlik bir koku değildi bitsin diye uğraştım.
Lady speed Deo stick: Kışın vazgeçilmezim diyebilirim. Çok seviyorum stoğumda var.
Bir de bu hijyen maxi bitirdim. Antibakteriyel sıvı sabunu Gratiste kasada uygun bir fiyata almıştım. Beğendim tabi ne kadar bakteri öldürüyor bilemem :)) Bende fazlaca titizlik hastalığı var :(

Bitirme projesi gibi bir ürün yapmayacağım çünkü çok fazla eşyam yok zaten onları da kullanıyorum.
Bir dahaki yazımda görüşürüz bay bay :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder