25 Ekim 2013 Cuma

Bioblas Sarmaşık özlü ve klasik saç dökülmelerine karşı Şampuan


Merhaba 
Yazın başında mevsimsel geçişlerden dolayı saçımda dökülmeler artmıştı. Bende Bioblas almaya gittiğimde sarmaşık özlü şampuan yanında hediyeydi. Yavaş uzayan saçlara özel bir formül varmış içeriğinde. Saçlarım uzun olduğu için onu sona bıraktım. Bioblasın saç dökülmeleri için olan klasik şampuanını da kullandım. Saç dökülmesini durduğu için bırakmıştım ve başka şampuanlara dönmüştüm. 
Bu aralar yeniden kullanmaya başladım çünkü yine mevsim değişikliğine bağlı dökülmeler arttı. 3 yıkamada bende etkisini gösterdiği için memnun kaldığım bir şampuan. Kokusunu da çok seviyorum ve herkese tavsiye ederim.
Sarmaşık özlü olan şampuanı henüz denemedim ama yorumları okumuştum etkili olduğunu söyleyen de var tersini söyleyende. Bakalım onu da deneyecem :)
4 izleyicim var henüz umarım blogumu keşfedenler olur okuduğunuz için teşekkür ediyorum bay :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder